Archief

Brand in Haaksbergen

Bij de brand in het gebouw van textielfabrikant Frankenhuis in Haaksbergen is asbest vrijgekomen.
De brand ontstond in een loods, in één van de machines die gebruikt wordt om textiel te verwerken. Omdat de brand moeilijk te blussen was, is er een gat in het dak van de loods gemaakt en met een hoogwerker de brand geblust. Het bedrijf en de gemeente gaan het asbest opruimen en ook zullen ze omwonenden geïnformeerd worden. Bij de brand is de gehele inventaris van de loods verloren gegaan.
Foto's: Erik Schaddelee

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.