Nieuws

Brand in schuur snel geblust in Lemelerveld

Tijdens werkzaamheden in een schuur aan de Haarweg in Lemelerveld is vanmiddag brand uitgebroken. Nog voordat de brandweer ter plaatse was, hadden de aanwezigen het vuur al gedoofd.
In de schuur werd gewerkt aan de inrichting van een nieuwe varkensstal. Door nog onbekende oorzaak ontstond er een brand, die veel rook veroorzaakte. Nadat het vuur geblust was, is met hulp van een ventilator de rook uit de schuur verdreven. De brandweer kon zich na aankomst bepreken tot een nacontrole. Daaruit bleek dat de vuur niet verder is gekomen dan de begane grond. Op de zolder is geen schade ontstaan.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.