Thomas Berge schrijft scherpe open brief aan Radio 538: nodig me uit!

Zanger Thomas Berge
Zanger Thomas Berge uit Losser heeft op Facebook een scherpe open brief geschreven aan presentator Tim Klijn van radiozender 538. Op de brief komen veel reacties.
In de brief vraagt Thomas zich af waarom zijn muziek niet op Radio 538 wordt gedraaid en waarom hij niet wordt uitgenodigd om te komen optreden. Hij schrijft: "Op de één of andere manier, moet ik nog altijd opboksen tegen het feit dat ik als 12-jarige jongen, inmiddels alweer 12 jaar geleden, een cd heb gemaakt die inderdaad over een luchtballon ging en het feit dat ik in de periode tussen 2002 en 2008 volkse liedjes zong."

Al gehurkt op de stoep

En hij schrijft verder: "Deze brief is zeker geen aanval op jouw mening over mij, maar een poging om de eeuwig durende negatieve lading om te draaien in een positief verzoek. Misschien dat jullie mijn laatste twee singles en mijn nieuwe album kwijt geraakt zijn op kantoor bij Radio 538 (kijk eens onder de tafelpoten) en daardoor nog geen kans hebben gehad om gehoord te worden bij jullie publiek."
Thomas wil graag bewijzen dat hij niet meer het jongetje is van 12 jaar geleden: "Graag wil ik jou en het team van 'Evers Staat Op' uitdagen om mij uit te nodigen in de studio om live te komen spelen met band om het tegendeel te bewijzen wat jullie beweren en jullie te laten kennismaken met de muzikant Thomas Berge, die niet meer dat blonde jochie van 12 is die over luchtballonnen zingt. We staan al gehurkt op de stoep bij Radio 538, we hebben alleen nog een startschot nodig."

Veel steun

De brief van Thomas wordt op Facebook massaal gedeeld. Ook krijgt hij veel positieve reacties, onder anderen van veel mensen uit de muziekwereld.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.