Nieuws

Matras vliegt in brand in woonzorgcentrum Losser

Brand in woning
Brand in woning © News United
Flink schrikken vanochtend voor bewoners van De Losserhof in Losser. In het woonzorgcentrum vloog een matras in brand. Hoe dat kon gebeuren is nog niet bekend.
De brand was rond zeven uur vanochtend en de brandweer ging er met meerdere voertuigen naartoe. De brandweerlieden hadden het vuur snel onder controle.
Ook was een ambulance aanwezig, maar uiteindelijk hoefde niemand mee naar het ziekenhuis. Wel is er veel rook en waterschade. De brandweer heeft het pand geventileerd.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.