Woning in Enschede onbewoonbaar na brand op slaapkamer

In Enschede is een woning niet langer bewoonbaar nadat er vanmiddag brand uitbrak op één van de slaapkamers.

Brandweer rukte met meerdere eenheden uit naar de woningbrand aan de Gerard Terborghstraat in Enschede. Daar was door onbekende oorzaak brand uitgebroken in een slaapkamer. Het ging om een hevige brand die veel schade in de woning veroorzaakte.

Voor zover bekend raakte niemand gewond. Het huis is echter onbewoonbaar waardoor de bewoners elders onderdak moeten zoeken.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via een WhatsApp-bericht: 06 - 57 03 33 33.
Meer over dit onderwerp:
ENSCHEDE 112 NIEUWS REGIO ENSCHEDE
Deel dit artikel: