nieuws

Medewerkster callcenter redt leven van man uit Overijssel, na melding dode papegaai

Callcentermedewerkster redt leven
Callcentermedewerkster redt leven
Een man uit Overijssel belde vorige maand verdrietig naar een callcenter omdat zijn papegaai dood in zijn kooi lag. De medewerkster van het callcenter vertrouwde de situatie niet en redde daardoor het leven van de man.
De man belde 's nachts huilend met zijn woningstichting omdat hij van streek was vanwege zijn dode papegaai. Hij deed zijn verhaal bij de medewerkster van het callcenter, dat 's nachts telefoontjes van de woningstichting aan neemt.

Monteur controleerde situatie
Zijn papegaai bleek dood in zijn kooi te liggen. De medewerkster vertrouwde het niet en stuurde daarom een monteur bij de meneer langs. In de woning werd door de monteur een te hoge concentratie koolmonoxide gemeten. De man bleek dat niet door te hebben, maar daaraan was waarschijnlijk de papegaai overleden.
Het callcenter bedrijf uit Emmen zegt trots te zijn op haar medewerkster. Ze is daarom ook in de nieuwsbrief van het bedrijf in het zonnetje gezet. Waar de man vandaan komt, wordt vanwege privacyredenen niet bekend gemaakt.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.