E-mailadres Ziggo toch niet langer beschikbaar in Cogas-gebied

Ziggo-klanten in het Cogas-gebied kunnen na 1 januari toch niet langer gebruik maken van hun e-mailadres. Eind vorige maand leek het er even op dat klanten mogelijk nog wat langer de tijd zouden krijgen om een nieuw mailadres in gebruik te nemen, maar Ziggo ziet geen aanknopingspunten om daarmee verder te gaan.

In een gesprek met een delegatie van Twentse wethouders, eind vorige maand, bleek dat er een kleine kans was dat klanten ook na 1 januari nog enige tijd hun Ziggo-mailadres konden gebruiken, zodat er meer tijd was om een ander e-mailadres in gebruik te nemen. Ziggo heeft Cogas echter laten weten dat de termijn waarop dit geregeld moet worden te kort is om een volwaardige, veilige e-maildienst op te zetten.

Klanten moeten overstappen

Omdat Ziggo na 1 januari niet langer tv en internet verzorgt op het netwerk van Cogas, moeten klanten overstappen naar een andere provider. Dit betekent dat zij ook een ander e-mailadres krijgen. Veel klanten zijn hier niet blij mee.

Cogas noemt de uitkomst jammer, maar legt zich er wel bij neer. De komende maanden richt Cogas zich met provider Caiway volledig op de Twentse klanten om de overstap zo gemakkelijk en soepel mogelijk te laten verlopen.

Meer over dit onderwerp:
Cogas Ziggo Nieuws
Deel dit artikel:

Reageren