nieuws

Kapotte kachel oorzaak dood broers Wijhe

De woning in Wijhe
De woning in Wijhe
De twee broers uit Wijhe zijn gisteravond om het leven gekomen door koolmonoxidevergiftiging omdat de kachel kapot was.
De twee bejaarde broers werden gisteravond levenloos in hun woning aangetroffen. De hele avond werd in de woning onderzoek gedaan door de brandweer en de politie. Uit dit onderzoek bleek dat de kachel niet goed functioneerde.

De broers van 86 en 84 jaar werden vorig jaar nog bruut overvallen in hun woning. Eén van hen raakte ook ernstig gewond. De overvallers maakten 60 euro, een bloedsuikermeter en een klok buit. Ze moeten nog voor de rechter verschijnen.
Lees meer:
Lees meer:

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.