nieuws

Jongerenwerker uit Enschede boegbeeld van wereldwijde Coca Cola-campagne

De Enschedese jongerenwerker en rapper Haris Trnjanin is het boegbeeld van de nieuwe wereldwijde Coca Cola-campagne.
Haris deed vorig jaar op verzoek van een vriend in Amsterdam mee aan een zogenoemde try-out voor de stem in de commercial van het wereldberoemde Amerikaanse colamerk. Het bedrijf was enthousiast over de stem van de rapper en wilde aanvankelijk alleen zijn stem en zijn rap gebruiken. Het bedrijf besloot echter ook de persoon van Haris in de commercial te gebruiken.

Stilhouden

De commercial is vorig jaar in Portugal opgenomen en Haris mocht daar sindsdien niets over zeggen. Tot vandaag. De commercial is sinds vorige week te zien in Engeland, Zweden en Frankrijk, waar hij vorig jaar al op tour is geweest. "Maar ik mocht daar helemaal niks over zeggen."
In Nederland is de geboren Kroaat vooralsnog alleen in de bioscopen te zien. Haris is in het dagelijks leven jongerenwerker in Almelo en draagt in zijn werk en zijn muziek de visie uit dat je je kansen moet grijpen. Hij stimuleert talentontwikkeling. 'Choose Hapiness, What Are You Waiting For' heet het nummer dat hij rapt. "Die boodschap is waarschijnlijk de reden dat Coca Cola me heeft uitgekozen", aldus Haris.

Commercial van Coca Cola op YouTube:

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.