nieuws

Gewonde na brand in frituurpan in woonzorgboerderij in Hengelo

Brandweer
Brandweer
De brandweer moest vrijdagmiddag uitrukken na een brandmelding bij een woonzorgboerderij aan de Haarweg in Hengelo. Oorzaak was een brand in een frituurpan. Er is één persoon gewond geraakt.
De brand was snel onder controle. De groepsleiding van de woonzorgboerderij heeft het slachtoffer direct na de brand onder de douche gezet. Volgens de brandweer is daardoor erger letsel voorkomen.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.