Lemelerveld

Brandweer Lemelerveld redt slapende man uit huis vol rook

In Lemelerveld heeft de brandweer een slapende carnavalsvierder gered uit een woning vol rook. De man was in slaap gevallen tijdens het bakken van een paar hamburgers. Hij kwam met de schrik vrij.
Buurtbewoners die toevallig voorbijliepen sloegen alarm toen ze zagen dat het huis aan de Weidelanden vol rook stond. De brandweer forceerde de voordeur en ontdekte de bewoner slapend op de bank. De man had na het vieren van carnaval trek gekregen in een snack. Tijdens het bakken van wat hamburgers was hij in slaap gevallen. Toen de brandweer hem vond stond er inmiddels een dikke laag rook in het huis. 
De carnavalsvierder was flink benauwd en is door ambulancepersoneel nagekeken. De schade aan de woning bleef beperkt tot rook en stank. De hamburgers waren nog niet in brand gevlogen.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.