koolmonoxide

Brandweer onderzoekt woning in Deventer op koolmonoxide

Brandweer onderzoekt woning op koolmonoxide
Brandweer onderzoekt woning op koolmonoxide
De brandweer heeft vanmiddag een woning aan de Molenbelt in Deventer gecontroleerd op koolmonoxide.
Er kwam een melding over de mogelijke aanwezigheid van het giftige gas in het huis. De bewoonster heeft de woning uit voorzorg moeten verlaten. Nog niet bekend is of er inderdaad sprake was van koolmonoxide in de woning. Er zijn metingen verricht.
De bewoonster is door ambulancepersoneel onderzocht op koolmonoxidevergiftiging. 

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.