brand

Huisraad beschadigd door brand in berging van flat in Enschede

Een brand in de berging van een flatgebouw aan de Sterrenstraat in Enschede, heeft vanmorgen schade veroorzaakt aan de huisraad die er in opgeslagen was.Â
De brand in de berging op de benedenverdieping ontstond rond 11:00 uur. Een aantal bewoners van de flat moest het gebouw tijdelijk verlaten. 
De opgeslagen spullen raakten flink beschadigd door de brand. Er zijn geen gewonden gevallen. 

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.