wasdroger

Defecte wasdroger veroorzaakt woningbrand in Deventer

Brandweer blust brand in wasdroger
Brandweer blust brand in wasdroger
Een defecte wasdroger was de boosdoener van een woningbrand vanmiddag aan de Burgemeester van Suchtelenstraat in Deventer.
De brand veroorzaakte vooral veel rook, waardoor de bewoonster van het huis in ademnood kwam. Ze kreeg in een poging de brand te blussen teveel rook binnen en moest als gevolg daarvan worden opgenomen in het ziekenhuis. 
De brandweer had de brand snel geblust.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.