woningbrand

Brandweer blust brand in woning aan de Leonard Springerlaan in Deventer

De brandweer heeft vandaag een brand geblust die was ontstaan in de gang van een woning aan de Leonard Springerlaan in Deventer.
De bewoonster van het huis moest verzorgd worden vanwege ademhalingsproblemen. Ze had teveel rook ingeademd, maar hoefde uiteindelijk niet mee naar het ziekenhuis.
De oorzaak van de brand was waarschijnlijk en lamp in de gang die te dicht bij jassen hing. De kleding vatte daardoor vlam.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.