nieuws

Bewoner vergeet gasfornuis, brandweer Deventer rukt uit

De brandweer in Deventer is gisteravond uitgerukt naar een flat aan de Havikshorst nadat bewoners alarm hadden geslagen toen ze een gaslucht roken. Die bleek uit een woning op de achtste verdieping te komen.
De bewoner was na het koken vergeten de gaskraan dicht te draaien. Hij is door ambulancepersoneel nagekeken en hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.