nieuws

Broodje in de oven veroorzaakt brandje in Erotheek in Almelo

Broodje in de oven veroorzaakt brand in Erotheek in Almelo
Broodje in de oven veroorzaakt brand in Erotheek in Almelo
De Almelose brandweer moest vanmiddag uitrukken naar de Erotheek aan de Bornseboeksestraat in Almelo.
Bij het afbakken van een broodje in de oven brak er brand uit in de oven. De eigenaar kon de brand zelf blussen, maar kon niet voorkomen dat de hele zaak onder de rook stond.
De brandweer heeft gecontroleerd of de brand volledig uit was en heeft het pand geventileerd.
De winkel was tijdens de brand nog gesloten. De schade is beperkt gebleven tot de oven die in de keuken stond.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.