nieuws

Grote schade aan schuur in Hengelo na ontploffing en brand

Een schuur in Hengelo is vanmiddag zwaar beschadigd geraakt na een explosie en een brand.
De bewoonster van de woning aan de Jan van Galenstraat rook gas in de schuur en wilde haar partner waarschuwen. Vlak daarna was er een explosie en brak brand uit in de schuur. Er is niemand gewond geraakt.
Er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak van de ontploffing en de brand. De straat is afgezet.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.