nieuws

Melding gaslucht in appartementencomplex Almelo blijkt om busje campinggas te gaan

De brandweer is vanavond uitgerukt voor en melding van gaslucht in een appartementencomplex. De oorzaak van de gaslucht bleek verrassend: er was geen gaslek, maar het ging om een busje campinggas.
De brandweer kreeg rond negen uur vanavond de melding dat er gas was geroken in het complex aan de Lieven de Keystraat. Er werd meteen onderzoek gedaan, maar een lek werd niet gevonden. Wel werd bij het complex, bij het trapportaal, een busje campinggas gevonden. Vermoedelijk is gas door de open deur het trapportaal ingewaaid. 
Misschien is het busje buiten gezet nadat er mee gekookt was. Volgens bewoners van het appartementencomplex worden de keukens in het gebouw momenteel vervangen.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.