Bedrijf uit Lonneker maakt kans op titel Slechtste Slogan 2016

Het landelijke platform Slechte Slogans houdt voor het vijfde jaar op rij de Verkiezing van de Slechtste Slogan. Eén van de genomineerden is het bedrijf Horrenpartners uit Lonneker.

Het bedrijf maakt hordeuren en -ramen en voert daarbij de slogan 'Wie niet horren wil moet maar voelen'. De negen andere genomineerde slechtste slogans van 2016 zijn (op alfabetische volgorde): 

  • Aad Kentie. Wie kentie niet?! (Aad Kentie, koffie- en snackcorner, Rotterdam, Zuid-Holland)
  • Food to Thai for! (Thai from Sky, Thais restaurant, Amstelveen, Noord-Holland)
  • Linger Onroerendgoed Makelt het voor elkaar! (Linger Onroerendgoed, makelaar, Amsterdam, Noord-Holland)
  • Tiet voor een goede BH (Hullegie, lingeriewinkel, Epe, Gelderland)
  • We’re full of crêpe! (Creppies, mobiele foodtruck, Vlaardingen, Zuid-Holland)
  • Wij spelen open taart (Strik Patisserie, Nijmegen, Gelderland)
  • Your shit is my food! (L.P. Reith, loodgietersbedrijf, Den Haag, Zuid-Holland)
  • Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat (Th. Van Straalen, bouwmaterialen, Utrecht)
  • Zit je haircut (Local Heroes, hairsalon en barber, Utrecht)

Een jury heeft deze slogans genomineerd na een selectie uit meer dan tweehonderd inzendingen. Het publiek mag nu via de website sloganverkiezing.nl een stem uitbrengen op de Slechtste Slogan van 2016.  Het winnende bedrijf krijgt de Blauwe Tegel, een Delftsblauw tegeltje met de eigen slogan.

De verkiezing loopt van 7 december tot 12 december. Op dinsdag 13 december wordt de uitslag bekendgemaakt. Eerdere jaren wonnen 'Iedere paal gaat erin' (Heibedrijf Steenman), 'Een timmer timmert, een tandarts boort, maar wij zitten lekker in Velsen Noord' (aannemer Leon Braak), 'It’s De Cock that makes de man' (Jan de Cock mode) en 'The worst musical ever' (Hema de musical).

Meer over dit onderwerp:
Lonneker slechte slogan Nieuws
Deel dit artikel:

Reageren