nieuws
Veel belangstelling voor glossy van Gerry over de uitvaartzorg
Verslaggever Sander Jongsma bladert door de Gerry
Een glossy over bekende Nederlanders zoals Linda (de Mol), Maarten (van Rossum) of Wendy (van Dijk) ligt tamelijk voor de hand. Maar een glossy over uitvaartondernemer Gerry niet. Toch is er veel belangstelling voor de glossy over de uitvaartzorg.
Gerry Leferink is overdonderd door de grote belangstelling. "We moeten vanmiddag al twee dozen extra glossy's langs de bloemist brengen, terwijl we gisteren pas de presentatie gehad hebben", zegt Gerry.
Ze liep al langer met het idee rond om een glossy op een uitvaartbeurs uit te delen. "De beurs ging niet door, maar ik heb toch de glossy gemaakt", zegt Gerry Leferink.
Kijkje achter de schermen
'De Gerry' moet de uitvaartzorg toegankelijker maken. In het magazine staan interviews, zoals met dominee Frans Wiersma, maar ook een onderwerp over een speciale uitvaartkist.
Ook wordt er een kijkje genomen achter de schermen van een mortuarium en wordt er aandacht besteed aan de financiële kant van een uitvaart.
Toegankelijker
Gerry noemt het blad bewust een 'glossy'. "Dat maakt het blad toegankelijker en zo zullen de mensen het eerder lezen. Want omgaan met de dood hoort bij het leven", zegt Gerry.
De glossy is gratis af te halen bij bloemist Thuys in Boekelo en bij bloemist Anton Visch in Delden en bij de bakker in Beckum.