Brandweer blust keukenbrand in woning in Kampen

De brandweer heeft vanavond een brandje geblust die was ontstaan in de keuken van een woning aan de Teding van Berkhoutstraat in Kampen.

De bewoonster was aan het koken en wilde het gas dichtdraaien, maar draaide de gaskraan per ongeluk verder open. Hierdoor sloeg de vlam in de pan. Ze kreeg het vuur dat snel om zich heen sloeg niet meer uit.

De vrouw bracht daarna haar kinderen en zichzelf in veiligheid door de woning te verlaten en waarschuwde de brandweer. Die had het vuur snel onder controle. De schade in de keuken is aanzienlijk.

Meer over dit onderwerp:
keukenbrand Kampen IJsseldelta Nieuws 112 nieuws
Deel dit artikel: