Brandweer blust woningbrand in Almelo

De brandweer heeft vanavond een woningbrand aan de Prins Hendrikstraat in Almelo geblust. De brand was ontstaan als gevolg van een niet goed functionerende gaskachel.

De brandweer heeft de deur van de meterkast moeten verwijderen om de gastoevoer af te kunnen sluiten. Er waren geen bewoners in het huis, dat vooral rookschade opliep op de bovenverdieping. 

De bewoonster van de woning wordt opgevangen door buurtbewoners. Ze kan voorlopig haar huis niet in vanwege de rook en de roet.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Stuur ons direct een WhatsApp-bericht: 06 - 57 03 33 33.

Meer over dit onderwerp:
woningbrand Regio Almelo Nieuws 112 nieuws
Deel dit artikel: