Hengelose keuken verwoest door vergeten pannetje op het vuur

Een vergeten pannetje op het vuur, dat was vanmiddag in Hengelo de oorzaak van een keukenbrand. De brandweer heeft de brand geblust en de woning geventileerd.

Het huis heeft forse rookschade opgelopen. De bewoner is door ambulancepersoneel nagekeken, maar hoeft niet meer naar het ziekenhuis.

Het is niet bekend of de bewoner weer terug naar zijn woning kan.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via een WhatsApp-bericht: 06 - 57 03 33 33.

Meer over dit onderwerp:
keukenbrand Regio Hengelo 112 Nieuws 112 nieuws
Deel dit artikel: