112

Buren wijzen bewoner op slaapkamerbrand in Hasselt

Een woning in Hasselt heeft vanochtend rookschade opgelopen. De oorzaak was een brandend matras op de slaapkamer.
Vermoedelijk was een elektrische deken de boosdoener in het huis aan de Weesboom. De bewoner was op de begane grond en had niet in de gaten wat een etage hoger gaande was. Buren waarschuwden de bewoner en alarmeerden de brandweer.
De brandweer heeft voorkomen dat de brand kon uitbreiden. Wel heeft heel de woning rookschade opgelopen.
Er raakte niemand gewond bij de brand.
Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via een WhatsApp-bericht: 06 - 57 03 33 33.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.