Uitslaande brand in bed and breakfast in Wijhe

In een bed and breakfast in Wijhe heeft aan het begin van de avond een brand gewoed. De vlammen hebben het dak van het gebouw flink beschadigd.

Volgens de brandweer is de brand ontstaan in de afzuigkap, vervolgens is het vuur doorgeslagen waarna de vlammen uit het dak sloegen. Omdat er al twee dagen geen gasten in de bed and breakfast aan de Rijksstraatweg waren, vermoedt de eigenaar dat de afzuigkap aan is blijven staan.

Om de brand te blussen heeft de brandweer een gat in het dak gezaagd. Er raakte niemand gewond bij de brand.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via een WhatsApp-bericht: 06 - 57 03 33 33.

Meer over dit onderwerp:
112 Wijhe Salland Nieuws
Deel dit artikel: