Opnieuw brand in een woning in Almelo, bewoonster blijft ongedeerd

Opnieuw een brand in Almelo vandaag: in de woonkamer van een woning aan de Violierstraat is vanavond brand uitgebroken. De bewoner, een vrouw op leeftijd, was op dat moment niet in het huis en bleef dus ongedeerd.

Hoe de brand kon ontstaan, is niet duidelijk. De brandweer vermoedt dat het gaat om een technisch mankement.

De woonkamer heeft als gevolg van de brand flinke schade opgelopen. De rook die de brand veroorzaakte, sloeg over naar twee naastgelegen huizen en heeft ook in die twee woningen schade aangericht.

Overleden

Eerder vandaag brandde ook een ander huis in Almelo uit, toen aan de Goudregenstraat. De bewoner van dat huis, een bejaarde man, was op dat moment wél thuis en raakte door de brand zwaargewond. In het ziekenhuis overleed hij later vandaag aan zijn verwondingen.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via een WhatsApp-bericht: 06 - 57 03 33 33.

Meer over dit onderwerp:
Regio Almelo brand 112 Almelo Nieuws
Deel dit artikel: