Archief

Uitslaande brand in Hengelo

Uitslaande brand in Hengelo
Uitslaande brand in Hengelo
Een uitslaande brand heeft maandagavond in Hengelo een huis aan de Paulus Potterstraat onbewoonbaar gemaakt.
De brand begon in de keuken, vermoedelijk door een oververhitte pan. De bewoner en haar kind konden op tijd buiten komen en bleven ongedeerd. Buren moesten uit voorzorg hun huis uit. Zij konden in de loop van de avond weer terug naar huis, nadat met warmte camera's was gecontroleerd of het vuur niet was overgeslagen. Over de omvang van de schade is nog niets bekend.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.