Archief

Brand in serviceflat Enschede

Drie verdiepingen van een serviceflat voor ouderen in Enschede zijn donderdagmiddag ontruimd nadat er brand was uitgebroken.
Drie bewoners met ademhalingsproblemen zijn door ambulancepersoneel behandeld. De andere bewoners zijn opgevangen in de gemeenschapsruimte. De brand ontstond door kortsluiting in een radio in een woning op de vierde verdieping. De flat stond vol rook en is geventileerd. De bewoners kunnen weer terug naar hun appartementen.
Foto: Erik Schaddelee

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.