Archief

Brand in de Londenstraat

De brandweer in Hengelo heeft maandagochtend uit moeten rukken voor een uitslaande brand in de Londenstraat.
De bewoners ontdekten een brand in de meterkast, nadat de rookmelder was afgegaan. Ze konden hun huis veilig verlaten. Toen de brandweer ter plaatse kwam, was de brand al overgeslagen naar de eerste verdieping. De brandweer was de brand snel meester, maar kon niet voorkomen dat de woning zwaar beschadigd raakte. Ook de naastgelegen woning liep lichte rookschade op.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.