Archief

Uitslaande brand in Hengelo

Een huis aan de Draaitor in Hengelo heeft donderdagavond flinke schade opgelopen door een uitslaande brand.
De bewoners ontdekten het vuur zelf toen de rookmelder afging. Ze zijn ongedeerd. Omdat de brand waarschijnlijk was ontstaan in de meterkast, moesten gas en elektriciteit worden afgesloten voordat de brandweer kon gaan blussen. De brandweer kon wel voorkomen dat het vuur zich uitbreidde naar de eerste verdieping.

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.