Archief

Brand in huis door vuurwerk

Aan de Dokter de Jongstraat in Boekelo heeft zondagmiddag brand gewoed in een huis.
Niemand raakte gewond en de brandweer had het vuur snel onder controle. De brand is ontstaan door vuurwerk dat in het dakbeschot terechtkwam. Het vuurwerk werd afgestoken door de zoon des huizes. Voor de bewoners twee deuren verderop was de brand flink schrikken. Ruim een jaar geleden brak bij hun op zolder ook brand uit.
Foto's: Erik Schaddelee

Heb je een nieuwstip of nieuwe informatie? Tip de redactie via WhatsApp of via de mail.